Engström

2017-04-21
12:45:18

Flytt av kassan

Under påskhelgen har jag, tillsammans med mycket hjälp av nära och kära, flyttat klassan i min butik. Jag har känt under en längre tid att dess placering inte varit den optimala. Kunderna har kommit rakt på kassan istället för att komma in en bit i butiken och få mer möjlighet att se sig omkring innan de betalar och dessutom har det varit ganska trångt kring kassan.
Att stänga någon dag under tiden som vi fixade det här var inte ett alternativ. Vi har många stamkunder som spelar Lotto, Keno och trav dagligen, så det skulle vi ha förlorat för mycket på. Den största delen av det här fick alltså ske nattetid då butiken var stängd. Mycket jobb och lite sömn alltså, men resultatet blev väldigt bra och jag är oerhört tacksam till alla som ställt upp och hjälpt till! Utan er hade det aldrig gått! Vi har fått många positiva kommentarer från våra kunder, vilket är jättekul, så nu är det bara att köra på och fortsätta kämpa.
 
Kassans gamla placering
 
Uppbyggnad pågår
 
Kassans nya placering
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: