Engström

2017-12-04
11:01:37

Viktigt att ha tålamod

Det första man får lära sig när man startar företag är att det är viktigt att ha tålamod. Det tåls verkligen att påminna om detta. För även om de flesta känner till det här så ger väldigt många upp alldeles för snabbt. Att nå resultat är precis som med allt annat i livet, det krävs att man vågar satsa och framför allt så krävs det att man vågar tänka långsiktigt och att man har tålamod. Resultat kommer inte över en natt. Jag har själv slitit hårt i flera år och kämpat stenhårt med ekonomin. Men hade jag inte vågat satsa på att utveckla företaget och framför allt, om jag inte hade haft tålamod, så hade jag inte haft kvar mitt företag än idag, efter mer än elva år. Så, tänk en gång extra på det när du har det lite motigt. Det mesta är möjligt här i livet om man bara kämpar och har tålamod.
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: