Engström

2017-11-22
08:05:24

Ny kedja, nya möjligheter

Vi har nyligen bytt kedja från Direkten till MyWay. Jag har som mål att alltid komma framåt och att satsa och för att komma framåt var ett kedjebyte nödvändigt. Jag skulle kunna skriva en mindre bok om hur Direkten har misskött sig. Framför allt handlar det om att de särbehandlar sina butiker och att samma regler inte gäller för alla. Sen har det tyvärr inte hänt speciellt mycket inom kedjan under de senaste tre åren. Samma kampanjer har vevats gång på gång. Vi behövde något nytt helt enkelt och då passade MyWay bra. Min uppfattning hittills är att de jobbar närmare butikerna och hjälper till med idéer och utveckling, något som jag har saknat under flera års tid hos Direkten. Vi kommer att satsa mer på lösgodis och mer på att få till bra erbjudanden på konfektyr, dryck och chips.
Utöver detta så kommer vi givetvis att fortsätta fokusera på spelen. I år så har vi gått om de andra ombuden i kommunen på Svenska Spel och ATGs produkter, men vi nöjer oss givetvis inte med det. Vi kommer att fortsätta kämpa hela tiden, framför allt med andelsspelen.
Välkommen till MyWay i Skoghalls centrum (Hammarö kommun)!
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: